URL/Bloggadress-minne

Det här med att ange sin URL/Bloggadress när man kommenterar någons blogg är inte alltid så lätt. De flesta bloggar har en funktion att komma ihåg den som har varit inne och lämnat en kommentar tidigare. Det är ju jättebra. Men...

...jag som har två bloggar missar ibland att kolla vilken adress som redan står ifylld, med följden att jag hänvisar till fel adress när jag lämnar ett svar eller en kommentar.  Nu är väl det inte hela världen, men jag ska försöka lägga in en tydligare länk mellan mina bloggar så att besökare som lotsas fel hittar rätt igen.

Inläggen på min andra blogg - skrivet i leran - är till största del texter inspirerade av Skrivpuff. Varje dag ges en ny utmaning att skriva om. Det är väldigt roligt att bara ösa ut ord, blanda sanning med lögn, mixa verklighet och fantasi och låta läsaren tolka in vad hon eller han vill. Andra skrivpuffare kommenterar gärna och det ger insikt i hur det som jag skrivit uppfattas av olika personer. Mycket utvecklande och inspirerande. Titta in och läs om du har lust.




Kommentera gärna!

Kommentarer
Postat av: NatureFootstep

låter spännande. :)

Jag känner igen problemet, jag har också ett antal olika bloggar :)

2009-08-09 @ 23:06:24
URL: http://nfbild.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0