Lavendelälskare

Har hittat en rolig funktion på kameran. Den tar automatiskt 3 bilder i följd med olika fokuspunkter och bländarvärden. Jag ställde in kameran på slutartid 1/500 sek och fick de här bilderna på den lavendelälskande amiralfjärilen.

Kamerans egna val:
Bländartal:               F/3,5                                     F/4                                                           F/3,5
Exponeringsbias:      -0,3                                      -1,3                                                          +0,7
ISO                         125                                        80                                                            200


Kommentarer
Postat av: annette

Det var ju både bra och väldigt praktisk funktion, syns ju skillnad på bilderna, den mittersta skiljer sig mest, ganska så naturligt när jag ser kamerans val. Måste vara en bra funktion när ljuset är lite dåligt för att fota!



Ha det gott!



annetet

2010-07-25 @ 20:44:39
URL: http://anesas-bildblogg.blogspot.com/
Postat av: Margareta Endahl

Snyggt,

Det ska jag se om det finns på min kamera

2010-07-25 @ 21:28:22
URL: http://mirrekatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0