Domherredam

Vilka vackra linjer den lilla domherrshonan visar.


Kommentarer
Postat av: Tekla Maräng

Ja fåglarna har riktigt vackra linjer när man tar sig tid till att titta. Härligt med kameran man kommer närmare objektet.

Så fina krokus och snödroppar du har hittat som vårtecken.

Tack för dina fina ord inne hos mig:O)

2011-03-15 @ 12:27:50
URL: http://teklamrng.blogspot.com/
Postat av: Lotta Livets väv

Hej vännen!

Vad glad jag blev när jag varit inspiration till dig att ta morgonpromenader....tänk att jag så måste erkänna att den här vintern har jag inte promenerat i stort sett nå't. Det har varit så mörkt och halt. Nu har ju ljuset återvänt, så bara ryggen blir piggare så ska jag trotsa halkan. Vi har nämligen fortfarande en massa snö kvar.....Jag ser ju på bloggarna om alla vårtecken runt om i landet och jag längtar och jag längtar.



Oj, vilken katt! Vad hemskt när han bara vill ut trots att han redan fått rivet skinn! Vår lilla kille har ännu ingen påverkan av mars, är en lite slyngel som är så himla go. VAD glad jag är att vi till sist föll till föga och skaffade oss en liten katt. Fast vår lille herre blir kastrerad den dagen det visar sig att han drivs ut av kattor som lockar.



Domherrehonan är så ren och ljuvlig i sina färger. Och dina fågelbilder är alltid lika bedårande.

Kramar

/Lotta

2011-03-17 @ 11:55:10
URL: http://livetsvav.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0