Tisdagstema - vinklar



Se fler vinklar i tisdagstema!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Så vacker färg det var på himlen på ditt fina kort!

Postat av: Maidi

Hej på dig..

Det här med vårtecken som både du och jag gått med i verkar bli en lång historia för mig i alla fall. 2 dagar har jag gått med lågskor den här veckan men igår morse var det bara att ta fram storkängorna igen. Blötsnö och halvstorm så inte ens hunden ville gå ut.

Jag ser att du verkar vara fotointresserad. Vill bara tala om att när jag ibland har fina naturbilder hos mig så är det min "gubbe" som står bakom kameran. Jag har också en del fina fågelbilder och de ligger under etiketten Torpet om du skulle vara nyfiken för jag ser att du har mycket fåglar.

Ha det gott



Maidi

2011-03-10 @ 16:51:26
URL: http://www.svartairisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0