Hissnande, vackert vissnande

Ibland gör man om ett misstag. Det är andra gången jag av misstag raderade alla bilder på minneskortet i stället för bara ett... Och när man raderar från SD-kortet så hamnar inget i papperskorgen. Åhhh, så arg jag blir på mig själv, jag vet ju att jag ska kopiera över bilderna till datorn innan jag börjar sortera. 
 
Som om det inte var nog med att morgonens alla vackra höstbilder var borta, det hade dessutom börjat regna. Lyckligtvis regnade det bara i ett par timmar, så jag fick faktiskt en andra chans att fota vackra höstbilder på eftermiddagen. 
 
 

 
Det blev inte så dumt med eftermiddagsljus in i hasselsnåret.
 
 
 
Magnoliafrukterna blev ännu vackrare med en glänsande regnvåt yta. Visst liknar de pitahaya i miniformat?
 
 
 
Solhattarna vissnar långsamt men elegant.
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica o Jacob

Förargligt det har även hänt mej, fina höstbilder med läckra färger;-)
Ha en skön lördagkväll;-)

Postat av: Kristallina

Det är vackert med alla fina höstfärger, fröställningar och regndroppar.
Snälla, inga fler misstag. Det får du lova.

2012-09-29 @ 18:57:35
URL: http://kristallinasfoton.wordpress.com
Postat av: Aggie

Jamen, varför gör man så där. Mot bättre vetande och allt. Och jag slarvade bort bilder på när våra husdjur var små och jag sökte i hårddisken, tillkallade systemoperatör som förklarade att det var omöjligt, men bilderna var borta. Och ska man göra något kan man ju lika gärna göra det med besked.
Fina höstbilder blev det för dig till slut i alla fall!
Agneta kram

2012-09-30 @ 09:34:04
URL: http://www.snackskalsdalen.blogspot.com
Postat av: KARLA

Hej! Den där magnolia frukten...ja så fin den är .Åhhh... vad jag önskar mig en riktig fin magnolia buske...men eftersom jag bor i "fel" zon så får jag vänta med att våga köpa mig en...
Ha det gott,Karla.

Postat av: Anneli - A'la Foto

Det finns program som återskapar bilder man raderat så det kan vara värt att kolla upp!

Vilka underbara bilder....så härligt att se efter alla gråa bilder i fototrissen denna gång! Jag blir alldeles glad när jag ser dessa. Tack för det! :O))

Lycka till!

2012-09-30 @ 20:26:41
URL: http://alafoto.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0