265 Rostig (30/365)


Jag hinner med ett bidrag till temat rostig också. (Jag har ju en del att ta ikapp, då jag inte antog utmaningen förrän i mars.)
Bilden visar resterna av staketet mot skogen, som åtminstone har gett rådjuren lite besvär med att komma in i trädgården även om det aldrig har stoppat dem. Den här vintern med all snö tog dock död på det gamla rostiga staketet som utanför kameralinsen har lagt sig ner för den sista vilan. Med andra ord talar universum nu om för mig att det är dags att förverkliga drömmen om en gärsgård vid tomtgränsen upp till skogen.  :-)

365challengelogo150


365 Foton 2009 - En utmaning som räcker hela året

365 Photos in 2009, Julie Mcleod


Kommentarer
Postat av: Carina

Du kan vara lugn vi är många som ligger långt efter.

Gillar din rostiga bild!

2009-04-08 @ 07:17:10
URL: http://sinneskatten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0