43 Himlakropp (76/365)

Bor man vid Hornborgasjön är fåglar vanliga på himlen. Dessa tranor var mycket högt på himlen och pyttesmå på fotot och när jag förstorade blev de suddiga. Så jag fläskade på med alla möjliga effekter och slutade nog inte i tid...

Den här tofsvipan som försvarar sitt revir har jag kanske slutat lite för tidigt med...
Jag återkommer till temat himlakropp om jag någonsin får ett bra och skarpt foto på en fågel mot himlen. ;-)
365challengelogo150


365 Foton 2009 - En utmaning som räcker hela året

365 Photos in 2009, Julie Mcleod

Visa alla mina 365-inlägg.







Kommentarer
Postat av: Margareta

Hej Lotta,,

Det är ju mysiga kort,, båda två,,

Fel, kan ibland bli rätt,,

Ha det Margareta

2009-04-27 @ 19:53:02
URL: http://www.123minsida.se/mirrekatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0