81 Öronhäng (55/365)


Hi, hi när jag hittade temat öronhäng så tittade jag på vårt lilla husdjur. Mer hängande öron än en vädurskanin kan det väl inte bli? Dvärgvädur visserligen och kanske inte de mest rastypiska öronen, men hänger gör de, utom när han springer för då fladdrar de. Jag fick ligga platt på mage och låta kameran nudda marken för att få en rolig vinkel på öronen. Lillkompisen var inte helt samarbetsvillig så det behövdes väldigt många försök för att få snygg kontur på öronen.

365challengelogo150


365 Foton 2009 - En utmaning som räcker hela året

365 Photos in 2009, Julie Mcleod

Visa alla mina 365-inlägg.


Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Ha-Ha!



Tänk att man faktiskt fick se denna tolkning av temat!!! :-D



Riktigt cool kameravinkel dessutom! Och en dundersöt kanin! :-)



2009-04-16 @ 20:53:43
URL: http://handerblandander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0