248 Försvinn regn, försvinn! (142/365)


Ni anar inte hur svårt det var att få till en bild till temat försvinn regn, försvinn! Jag har tänkt ett tag att jag ska passa på att fota när vindrutetorkaren sveper bort regnet från vindrutan och en dag regnade det gott när jag körde hem från jobbet. Det var lögn att få den rackarn att stanna i bilden mitt på rutan. Jag kunde ju inte ägna all uppmärksamhet åt kameran utan var ju tvungen att köra i första hand. Så jag knäppte när jag kände att jag var ensam på vägen och inga överraskningar verkade finnas längs vägrenen längre fram.

En hel del knäpp hann jag ändå med innan jag fick en halvhyfsad bild. En par av de andra knäppen har jag kunnat passa in på andra teman.

365challengelogo150


365 Foton 2009 - En utmaning som räcker hela året

365 Photos in 2009, Julie Mcleod

Visa alla mina 365-inlägg.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0