163 Dagens barn (103/365)


Jag har aldrig bloggat under kategorin dagens barn, men här kommer första inlägget med en bild på mitt eget barn när hon utövar sitt stora intresse.

En kategori som jag därmot använt flitigt sedan jag startade min första blogg är "dagens naturupplevelse". Den här bloggen har ju t.o.m. underrubriken "Lottas naturupplevelser". Att få uppleva naturens mirakel i stort, men ännu hellre i smått, är det som ger sinnesro till mitt liv. Jag varken kan eller vill utforska världen eller lämna spår i historieböckerna.


365challengelogo150


365 Foton 2009 - En utmaning som räcker hela året

365 Photos in 2009, Julie Mcleod

Visa alla mina 365-inlägg.








Kommentarer
Postat av: Lotta- Livets väv

Vad jag tyckte om din passus att uppleva naturens små mirakel som det som ger dig sinnesro. Just sååå tycker jag också att det är. Det är i naturen och dess mirakler som jag får det lugn som jag längtar efter. Vad häftigt med en tulpan som har ett enda gult kronblad!

2009-05-14 @ 09:19:21
URL: http://livetsvav.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0