233 Rosa (94/365)


Lampaffären i Axvall har vi stiftat bekantskap med förut, i inlägg 82. Så här fint belyser de sin fastighet på kvällarna. Det är Axvall by night i all sin glans. Vissa kvällar är strålkastarskenet rosa, ibland är det blått och jag har även sett när det varit lila.
Jag visste faktiskt inte att det fanns ett tema rosa när jag tog bilden. Motivet hade säkert passat någon annat tema också då det är väldigt effektfullt.

365challengelogo150


365 Foton 2009 - En utmaning som räcker hela året

365 Photos in 2009, Julie Mcleod

Visa alla mina 365-inlägg.








Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej och tack för titten hos mig! alltid lika kul med nya besökare och kommentarer. Visst är det maffigt med ljus och vilka effekter det kan ge. Kanske lite udda med rosa ljus på en butik men det ger nog uppmärksamhet iaf.

Ha en skön helg!

Lotta

2009-05-08 @ 15:44:29
URL: http://lottaspyssel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0