35 Bro (85/365)



En halvt färdig bro till temat bro eller tunnel. Det ska bli en överfart till den nya hiskeligt långa motorvägen mellan Skara och Axvall. Längden på motorvägen blir 8 km. Jag du läste rätt det stod km inte mil... Tänk då att jag har varit tvungen att åka till och från jobbet förbi detta vägarbete i 1 1/2 års tid. Hur lång tid är det per km?

Om jag är motståndare till nya motorvägen? Nej, det är ingen idé att gnälla nu när de har börjat bygga. Men det prövar mina nerver varje gång jag passerar förbi, för är det något som bara ska fungera i livet så är det frukost när man kommer upp och så en smidig och avkopplande resa till jobbet. Funkar det så brukar resten av dagen ordna sig. :-)

365challengelogo150


365 Foton 2009 - En utmaning som räcker hela året

365 Photos in 2009, Julie Mcleod

Visa alla mina 365-inlägg.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0