238 Kraft (299/365)


Det är stor kraft i pelargonen som hänger på altanen. Den har överlevt höststormar och minusgrader utan att bekymra sig speciellt mycket. Bilden är tagen genom fönstret och jag bara älskar den underbara höstfärgen på björkarna i bakgrunden.

Snart är den gyllene årstiden slut. Men det är inget att deppa över, då startar ju den vackra vita vintern (förhoppningsvis...)



365challengelogo150


365 Foton 2009 - En utmaning som räcker hela året

365 Photos in 2009, Julie Mcleod

Visa alla mina 365-inlägg.









Kommentarer
Postat av: Lotta Livets väv

Å vad jag gillar dina rosa bilder och din hängpelargon är ju en riktig överlevare....Kattungarna ser ut som mjuka små bollar....Tycker om!

Nej, jag tillhör inte dom som har lov den här veckan, tyvärr.....hade suttit fint för känner mig lite trött och sliten.....men mina tankestunder på morgonen ger kraft för dagen!

Kramis

/Lotta

2009-10-27 @ 16:22:38
URL: http://livetsvav.blogspot.com
Postat av: Anna

Otroligt vilken livsglad liten (stor!!) rackare.

2009-10-28 @ 07:32:14
URL: http://www.anna-forsberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0