180 Mekanisk (144/365)


Här fångade jag faktiskt vindrutetorkaren mitt i bilden, men tyvärr helt utan fokus. Jag lade till lite extra rörelseoskärpa och ett lager extra regnsudd i PS och fick en ganska kul bild på min enda vindrutetorkare.

Jag kör ju en liten Aygo och där är gamla hederliga, enkla mekaniska lösningar det sätt man valt att konstruera en billig bil. Att bara ha en vindrutetorkare till den lilla bilen är ju ett torkarblad mindre att betala. Och det fungerar bra. Inga konstiga datoriserade funktioner i min bil, bara de enklaste (och som vissa tycker livsnödvändiga) som centrallås, elektriska fönsterhissar och AC.

365challengelogo150


365 Foton 2009 - En utmaning som räcker hela året

365 Photos in 2009, Julie Mcleod

Visa alla mina 365-inlägg.








Kommentarer
Postat av: Margareta

Hej Lotta,,

Jag tycker du har lyckats bra med alla bilderna,,

Den lilla trädgårsdsgumman var väl fin nu med sin patina,,

Ha det storasyrran

2009-06-09 @ 19:18:27
URL: http://www.123minsida.se/mirrekatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0