72 Kurva (143/365)


Den här bilden med misslyckad vindrutetorkning visar jag i stället under temat kurva. Jag har ett antal kurvor att passera på min väg till och från jobbet varje dag. När vägbygget vid Axvall är klart blir det något färre. Jag vill minnas att jag räknade 13 extra nästan-90-graderssvängar på väg till jobbet pga vägbygget. Och lika många på väg hem så klart. Kurvan på bilden blir jag inte av med när motorvägen är klar, den ligger tack och lov nära hemmet och långt ifrån den, i mitt tycke, helt onödiga motorvägen.

365challengelogo150


365 Foton 2009 - En utmaning som räcker hela året

365 Photos in 2009, Julie Mcleod

Visa alla mina 365-inlägg.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0