1 Ett hundra (14/365)



temat Ett hundra, har jag fotat 100 värdestickers, för vilka jag kunde hämta ut åtta stycken dessertgafflar på Coop utan extra kostnad.

Egentligen tycker jag det är urfånigt att hålla på och dela ut små klistermärken, i stället för att ge en generell rabatt eller lägre priser över lag. Anagligen är det för att barnen ska tjata på föräldrarna att handla mycket så att det blir många stickers. Jag bojkottade också kampanjen till en början. Men när mormor hade samlat ihop till 8 st espressoskedar åt sitt barnbarn, då kunde ju inte mamma vara sämre utan hon handlade ihop till dessertgafflarna. Så nu har dottern lite mer att lägga i sin imaginära brudkista.

365challengelogo150


365 Foton 2009 - En utmaning som räcker hela året

365 Photos in 2009, Julie Mcleod


Kommentarer
Postat av: Marie Carpe Diem

Ha, ha, ha vilken bra tolkning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0