193 Naglar (117/365)

 
Vad gör man inte för fotoutmaningen! Vilket är egentligen den största uppoffringen; att visa upp ett par sorgkantade naglar eller att låta sig stickas av en mygga?

Jag kan avslöja att det svåra var att bestämma sig att visa upp naglarna. De passar inte direkt för en manikyrreklam, det skulle vara på bilden "före" möjligtvis. Dessutom så stack inte myggan - just där. Men det kliade ett tag vid handleden och så tror jag en rackare festade med snablen rakt genom min tröja på ryggen. Som tur är så är jag inte allergisk eller speciellt känslig för myggbett. 10 minuter, sen brukar det ha slutat klia.

365challengelogo150


365 Foton 2009 - En utmaning som räcker hela året

365 Photos in 2009, Julie Mcleod

Visa alla mina 365-inlägg.








Kommentarer
Postat av: Lotta- Livets väv

Ha! Inte ska du tycka att det är illa att visa dina naglar...det visar ju att du är arbetar med dina händer! I jorden! Hääärligt!

Håller med om att fjärrkontroller är ett gissel...jag stoppar undan dom ler Nu åker de inte fram så ofta eftersom vi nästan aldrig tittar på TV, men om de kommer fram....så brukar de bli liggande!....tills jag stoppar undan...fniss PS är kul att leka med!

Idag regnar det, ett litet duggregn. Då är luften så syremättad så det blir riktigt skönt att snart ge sig ut en sväng i naturen. Att promenera på lunchen är väl skönt! Bara man får frisk luft! så är väl tidpunkten egal!

2009-05-22 @ 08:04:38
URL: http://livetsvav.blogspot.com
Postat av: Ulrica

Underbart! Det finns fler med naglar.... hmm, som inte får gå på manikyr så ofta:)

2009-05-22 @ 20:40:35
URL: http://ulricatorning.blogspot.com
Postat av: Gärdsmygen

:)

2009-05-23 @ 11:34:47
URL: http://litenfagel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0