294 Någonting saknat (43/365)


Jag hann knappt se den vitblommande lungörten innan den försvann. Under temat någonting saknat lägger jag därför ut en bild på det som blev rådjursföda. Hoppas han fick ont i magen, för lungört är något de aldrig brukar äta i vanliga fall. Men nu hade han ju ätit upp alla tulpaner natten innan, så då fick han väl ta det enda som fanns kvar för att kunna dj-as lite till.

365challengelogo150


365 Foton 2009 - En utmaning som räcker hela året

365 Photos in 2009, Julie Mcleod

Visa alla mina 365-inlägg.


Kommentarer
Postat av: Margareta

Hej Lotta,,

Såg att rådjuren varit framme,, du får väl kolla mitt tips som jag lade ut på spacet för några dagar sedan,, och det finns även på min 123.sida,, eller gå in på tv4,s hemsida,,Postlådorna gillar jag,,snyggt,, men det kan inte jag få så där fint,, Måste leka lite mer med photoshop

Ha det Margareta

2009-04-13 @ 09:55:44
URL: http://www.123minsida.se/mirrekatt
Postat av: Anonym

Jag använde ett annat tips som du gav förra året, vitpeppar. Och det har funkat tills nu... De vänjer sig antagligen. Ska testa med blodmjölssoppa nu som du skrev om.

//Lotta

2009-04-13 @ 17:58:04
Postat av: Petra C

Vilket elände med rådjur som käkar upp blommorna.

Fina bilder du visar! Visst är det kul att leka i photoshop??!



Tack för hälsningen hos mig och ha en bra vecka!

Hälsningar

Petra

2009-04-13 @ 20:22:48
URL: http://petrasfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0