Bloggbeslut

Har nu kikat runt på olika ställen där man kan skapa en egen hemsida. Det är ju gratis om man bara tillåter lite reklambanners att blinka på skärmen. Men de webbsidor jag varit inne på är inte vidare användarvänliga. Det mest frapperande är att det är så himla segt att skapa en egen websida. Överallt där jag varit inne och kikat och till och med testat så har det gått segare än snigelslem. Det kan väl inte vara så att det är tuggummi i min tråd?

Kontentan av kvällens stilla stirrande på uppdateringsrutan är i alla fall att jag stannar på blogg.se. Trivs jag här så betalar jag in lite pengar och då blir jag av med reklamen. Men till att börja med får ni få besökare stå ut med lite kommersiella övertalningsförsök, här blinkar och fladdrar ju inte reklamen i alla fall.

Nu vill jag göra lite reklam för vackert vinterväder. Gå ut och njut när det fryser i näsan. Det är i alla fall väldigt vackert när dimma och kyla kommer in på samma dag.


Kommentarer
Postat av: Margareta

Hej Lotta,,

Jag har ju en annan hemsida,, jag vet inte om jag sagt det till dig tidigare,, kolla in den om du vill, den är gratis först, sedan 129:- i kvartalet,, där slipper man reklam.. man går efter olika mallar,, kan lägga in många olika sidor,,

Det blir nog bra med din sida när man vant sig,,

Ha det Storasyrran

2009-01-20 @ 11:43:14
URL: http://www.123minsida.se/mirrekatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0