271 Säkerhet (291/365)


Den här bilden har jag valt till tema säkerhet. Det finns flera detaljer som kan associeras med säkerhet om man tittar noga. Varningslampan som lyser när temperaturen ligger runt noll - vilket den faktiskt gjorde vid tillfället. Hastigheten är också sänkt - till noll - i alla fall stod bilen still när jag fotograferade. En annan säkerhetsdetalj är den lilla gula lampan bredvid mätarställningen. Den varnar om något är fel. T ex kan det stå att det är låg nivå på spolarvätska. Antingen kan man då fylla på eller så lever man med det och trycker bort själva varningstexten ur displayen så fort man startar bilen... 


365challengelogo150


365 Foton 2009 - En utmaning som räcker hela året

365 Photos in 2009, Julie Mcleod

Visa alla mina 365-inlägg.









Kommentarer
Postat av: Gärdsmygen

Nu har du 365-jobbat:) Många härliga bilder där jag bl.a. fastnade för kossorna. Kom på att kor var något jag tänkte jag skulle fotat i sommar, men så har det inte blivit.

2009-10-18 @ 18:20:28
URL: http://litenfagel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0