Fynd



Fler fynd i ORDLÖS ONSDAG hos Susanne.


Kommentarer
Postat av: Pysselfarmor

Vilken fin bild det här är med sin "sammanhållna" färgton.

Postat av: Margareta Endahl

Oj vad gått det ser ut,,

tråkigt att alla dina djur är borta nu,,

Jag förstår hur du känner dig, förlorat fåglar, en katt, lika jobbigt varje gång,, när det gäller djurens bortgång,,

men man vet ju när man skaffar dom, men ändå vill man inte inse att dom en dag är borta

Hualigen Kurre är 15, Skottis är 12,, jag bävar för den dagen

STOR KRAM PÅ DIG,,

2010-09-29 @ 21:23:52
URL: http://mirrekatt.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Vilken härlig närbild! Jag älskar blåbär och nu blir jag himla sugen. :)

Ha det gott.

2010-09-30 @ 01:11:09
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com
Postat av: Ann-Mari

Härliga färger i detta fynd! Vilken fint komponerad bild! Man blir glad av den :-)

Postat av: Lotta-Livets väv

WoW! Vilken bild! Och oj så längesedan det var som jag besökte dig. Mina stunder i blogglandia är sparsammam och sällsynta. Ser på en kommentar ovan att du förloratb fler djur. Minns för något år sedan då din katt fick somna in.....Hos oss kom en bil ivägen för vår dotters lilla svarat Sotis...och nu när jag skriver om henne och påminns så känns det rätt tungt.....

Den översta bilden på det vackra trädet, vid stenmuren är bara så helt sanslöst vacker. Du fotar vacker!

Kram till dig, min namne

/Lotta

2010-10-21 @ 12:56:25
URL: http://livetsvav.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0