Begynnande blint


Nu behöver jag inte drömma mardrömmar om att behöva erkänna för bibblan att jag slarvat bort deras bok och jag behöver inte heller sörja över de pengar jag skulle varit tvingad att betala i ersättning för CD-boxen.

Tre gånger har jag varit ute i lillebilen och letat. I facken, i baksätet under sätena - men ingen CD-box. En dag låg boxen på köksbordet, mannen i huset hade slängt ett öga in i lilla bilen genom sidorutan och sett en biblioteksbok ligga där...

Jag ska till optikern nästa vecka. Jag tänker be dem undersöka väldigt noga om det kan vara så att jag har blivit blind. Har hört, och vet vad begreppet begynnande flint betyder. Undrar om det finns begynnande blint?

Vad jag tyckte om romanen har jag skrivit här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0